A pares i mares

Padres
Felicitats per voler passar a l’acció i no esperar a que les coses s’arreglin per elles mateixes.

Ets al lloc adequat, ja que sóc un dels pocs Coach especialitzats en gent jove del país. Les úniques condicions per poder treballar junts són:

– Que ell/a ho vulgui, que tingui ganes de canviar coses a la seva vida i es comprometi a actuar al respecte. No es pot forçar el canvi personal si no hi ha voluntat de fer-ho!

– Que no tingui cap patologia psicològica, doncs no és el meu territori professional.

Sovint, els pares i mares volem trobar la manera d’educar millor, de veure què podem fer perquè a casa les coses vagin d’una altra manera. Com a pare de 3 fills sé que ser pares és una feina apassionant però també molt difícil. Per això, com a Coach, acompanyo a pares i mares que volen treballar temes com:

– Ajudar els seus fills en moments complicats: desmotivació, la complexitat de les altes capacitats, relacions tòxiques, o senzillament els canvis de l’adolescència…

– Equilibrar la vida laboral i la familiar.

– Millorar la autoconfiança en la tasca que fem com a pares i mares, sovint malmesa per la realitat del dia a dia.

– Potenciar la comunicació amb els fills.

– Altres temes específics.

El Coaching consisteix en una sèrie de tècniques per ajudar a assolir objectius de forma més ràpida que si una persona ho fes sola.

El primer dia ens coneixerem. Si el client és menor d’edat m’agrada que vinguin una estona els pares al principi.

I començarem a treballar…
A una sessió de Coaching faig preguntes, jocs,… per buscar perspectives diferents i, així, trobar noves solucions. La sessió sol durar al voltant d’una hora, i la freqüència sol ser quinzenal.

No sabem quantes sessions caldrà fer. Ara bé, et puc avançar que el procés acabarà tan aviat com assolim els objectius marcats.

La confidencialitat també és fonamental per crear la relació de Coaching: no comentaré a tercers mai res del procés sense permís del meu client.

Què en diuen els pares i mares?

“La conferència m’ha encantat! He après a que s’ha de deixar fluir a les adolescents que tenim a casa deixant-les fer, no entrant en guerra i a que cal indagar per trobar els seus sentiments, angoixes i il.lusions. Gràcies Carles!” 

Laura Carreras, AFA
Escola Pia (Granollers)

“El Carles ha presentat una xerrada magnífica i molt motivadora per les famílies de l’escola, que s’han endut consells pràctics per acompanyar els seus fills i filles en la tria d’estudis i pel seu creixement”

Patrícia Guardiola, AFA
Escola Virolai (Barcelona)

“Les teves reflexions van donar lloc a una conversa amb el nostre fill molt enriquidora i amb un aire diferent mentre sopàvem. De sobte tot estava més clar, tenia més sentit”

C. Costa, mare alumne 4t. ESO

“Carles, ets un crack orientant a joves”

Sílvia R., mare d'estudiant 4t ESO

“Donar-te mil gràcies per l’excel·lent feina que vas fer amb mi. La sessió em va servir de moltíssim i em va ajudar a modificar en positiu la meva actitud amb el meu fill i a tenir una comunicació moltíssim millor amb ell. Em va ser més fàcil ser comprensiva i animadora.”.

Critina D., mare d'estudiant de 1r. Batxillerat

“El procés de Coaching ha augmentat moltíssim l’autoestima del meu fill, i n’ha tret eines per saber prioritzar, per relacionar-se amb els companys, i per recuperar ànims en moments complicats i difícils. Ha après a relativitzar, millorant la relació amb d’altres persones, a casa i a fora. Ha après areflexionar i a pensar les coses, en lloc d’actuar només per impulsos”.

Carme C., mare d’estudiant de 1r. ESO

“Carles, volia agrair com ens has ajudat en aquest camí. En XXX ha aprovat la Selectivitat amb molt bons resultats, i finalment ha trobat allò que li agrada: l’any que ve anirà a la Universitat a fer Dret”.

Laura G., mare d’estudiant de 2n Batxillerat

“El Carles és un àngel. Ara el meu nét està molt diferent: més tranquil, assenyat, content… Gràcies”.

Carme B., àvia de noi de 1r. ESO

“El nostre fill Àlex, pel seu caràcter introvertit, es va trobar en una situació de bloqueig al seu primer any a la Universitat. Gràcies al coaching del Carles ha aconseguit superar aquests bloquejos augmentant la seva autoestima, i l’ha ajudat a veure amb claredat com encaminar el seu futur acadèmic“.

Alberto M., pare d’estudiant de 1r. Universitat

“El meu fill va començar amb 5 suspeses i molta timidesa per a relacionar-se amb els altres (especialment amb les noies) i va acabar amb un 6,7 a la Selectivitat i l’agenda plena d’invitacions a festes. Perquè vegis tot el que vas aconseguir!!!!!”.

Cristina C., mare d'estudiant de 2n. Batxillerat